Search The Web With Google

Custom Search
   




Alfian on Facebook | Create Your Badge

Rambut Richard Gere atau George Clooney

Saya ni udah lamaa tak update blog ni. Bukan apa... hari tu ada kursus 1 minggu kat MIMOS. Internet connection ada masa kursus tu, tapi takkan nak main blogger pulak ye dok :P Nanti maraah orang2 sekeliling dan si Mat Sallahe presenter tu. Tapi takpe...

Lepas tu pulak... paper saya ke IEEE ICSC2008 (International Conference on Semantic Computing) kena reject. Tapi mmg patut kena reject pun, sebab tak cukup eksperimen. Itu jugak memainkan peranan dalam saya tak updatekan blog. Sebab dok repair2 based on reviewers' comments utk dihantar ke local conferences pulak. Saya dah pun modify dan kasik hantar kat CGIV2008 :) Doa2kan le dapat ye :D

Berbalik kepada topik post hari ni... RAMBUT!

Saya ingat lepas ni nak testing bela rambut pulak. Selalu butak chin. So sekarang ni... nak testing ada rambut. Tapi kepada sapa2 yg dah lama tak nengok saya... jgn la terkejoot. Sbb kepala saya dah nak sama kaler ngan George Clooney. Hua hua hua!!! Cuma orang mmg syok nengok Clooney rambut kaler kelabu... tapi kalau saya, since bukan Holiwud star... mmg orang akan kata saya ni cepat sangat tua (Padahal mmg dah tua pon!!! Tua berumur 31 pada 30Jun 2008!!!)

Anywayz...

Itu aje la nak cerita :D

Tq tq for reading.

Assalaam aleykom WBT dan Salaam Sejahtera...

Rambut butak, lepas ni kang kalau dah ada rambut insya-Allaah saya paste utk gambar b4 after :P
Instructor - Dr Norman Poh. Mamat ni dulu amik CS degree kat USM. Tapi lepas tu dia pulun belajar maths, probability n statistics sendiri... dan sekarang dah jadik pakar dalam Pattern Recognition. Tabik springgg!!!
Dr Norman dok cerita pasal formula maths. Pening saya nak memahami!!!
Sonyum pulak awek ni. Dia perasan ke dok ye saya tangkap? Tapi mmg bukan tangkap gambar dia la... saya dok cuba dapatkan gambar semua orang kat belakang tu secara curi2. Hehehehe. Kang bini aku ingat dok cuba snap gambo anak dara orang plak (Btw, dia ni bukan anak dara. Anak dah 2... dan time gambar ditangkap, dia tengah pregnant anak ke 3!!!)
Peserta2 lain :)

4 comments:

~ayoi~ said...

Saya pun ada rambut skrg. Sepertimana yg sudara tau sebelum saya suka butk chin mcm sudara. Alasan simpan rambut sebab sejuk. Tapi bila ada rambut, dah tak tau nak beza antara rambut dgn uban. Dah sama banyak, kalau saya Hollywood star, mesti orang saya hensem. Tapi semua tu jauh dari realiti. Kalau nak cabut uban, baik la butak chin aje, sebab byk uban dari rambut skrg.

Tua? Saya kata saya belum tua.

Ahmad Javanese said...

Hahahaha. Kita sama kes wahai Ayoi bin Jaapar. Tapi takpe. Seperti mana yang aku kata... kita berdua ala ala Richard Gere. Hua hua hua!!!

aishah badaruddin said...

patut le aritu aku ada nampak org muka cam alfian kat opis ni.. ingatkan pelanduk 2 serupa.. rupa2nya memang pelanduk yg sama :)

Ahmad Javanese said...

lorr... awat tak tegoq :) hehehe. kalau tak buleh join makan free utk orang2 training :P hehehehe.

Related Posts with Thumbnails

Thanks for dropping by