Search The Web With Google

Custom Search
   



Alfian on Facebook | Create Your Badge

Pulau Aman & Pemancing Kanak-kanak


Saya pun tak tau apa nak tulis... oleh yang demikian, saya letak kan sahaja beberapa gambar ketika kami bercuti ke Pulau Aman utk tatapan anda2 seklian :) Highlight di sini ialah pemancing junior kita, Nadiah Farhanah bt Alfian. Hehehehe. Harap2 tak jadik kaki pancing la anak aku ni, kalau tak PARAH mak n bapak dia.

Assalaaam aleykom WBT dan Salam Sejahtera





7 comments:

~ayoi~ said...

Saudara Alfian: Bagus sekali aktiviti beriadah bersama keluarga. Tapi kesian sungguh anakanda Nadiah Farhanah bawak joran yg lagi tinggi dari dia.

EyesOfNabil said...

hasil tangkapan takde ke?

Alfian_Troxion said...

Ayoi: Hah! Ayoi! Hahahaha! Long time no hear... akan aku ke blog kau sekarang. :D hehehe. DUlu adakah kau ingat aku isi minyak keter kau RM6?

Nabil: Takde tangkapan, pasal tak jadik mancing :D Tapi dapat eksesais dan makan mee udang dan ketam 3 ekoq :)

~ayoi~ said...

Saudara Alfian Toxicated: Yea. Aku menjelma secara tetiba. Buat2 la terkejut. Aku ingat kau isi minyak motokar aku RM6.30, betul ke?

Alfian_Troxion said...

6.30? ntah la... tapi yang sure mmg bukan RM5 atau RM10. Tapi depan dia ada RM6... sen2 aku tak ingat. hehehehe.

:: azrul hazri jantan :: said...

Mamat...baguih baguih...
Bak kata pepatah, melentur buluh biar aa dari rebung... insyaAllah boleh jadi pemancing profesional... boleh buat duit mamat... hahaha... at least bot putih sejibik... :)

Alfian_Troxion said...

AHJ: Bot sejibik? heheheh. aku ok je. nanti leh bawak mak bapak pi Karang 06 ye dok. kekekekek :P

Related Posts with Thumbnails

Thanks for dropping by