Search The Web With Google

Custom Search
   




Alfian on Facebook | Create Your Badge

Computer Science Postgraduate Colloquium 2008 - The Chosen One

Hari ini, saya baru dapat tahu daripada kawan2, dan juga daripada email, yang saya telah dipilih utk menjadi salah seorang presenter pada colloquium yang namnya seperti di subjek header di atas.

Yang saya pasti, saya dipilih secara random... sebab pada firasat saya la, committee memang tak sempat nak baca paper2 yg dihantar oleh para participants (yg mana, saya rasa 98% memaksa diri hantar. hehehehe). Banyak sangat paper... so little time :( So, paper saya adalah antara yang ditarik keluar dari longgokan paper.

Hmmm... lepas ni makna nya saya kena prepare slides la utk present. Tapi takpe, 15 menet je, so tak le lama sangat :D

Annywayz, I am taking this opportunity to prepare for my International Conference on Computer Graphics, Imaging and Visualization presentation. Sebab apa, paper yg saya hantar utk colloquium ni, adalah paper yang sama dengan paper yg saya submit utk conference yang saya cakap ni. TAPI!!!

Jangan takut... saya tak buat benda yg tak ber-etika. Pasal colliquium ni, bukannya ada publication pun. It's just a discussion of the do's and dont's of publishing... as well as to gain positive critism from otai2 research akt School of Computer Science USM ni, insya-Allaah.

So, kira ok la. Killing 2 birds with 1 stone :) Macam Che-Det la pulak iye? :P hehehehe.

Annnywayz... nanti dah settle presentation saya, insya-Allaah saya update lagik blog. Sekarang mau pi cuba carik idea utk slides.

Assalaam aleykom WBT dan Salaam Sejahtera

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Thanks for dropping by