Search The Web With Google

Custom Search
   




Alfian on Facebook | Create Your Badge

Wardina oh Wardina :)

Pagi tadi, saya takde kerja... duduk depan tv sebelum pergi mandi :)
Ter lah tengok MHI di TV3. Time tu Elly Iskandar dan Wardina jadik host.
Tetiba dia orang bukak talian utk bincang hal apa ntah. Saya tanpa segan silu terus tepon!!!
Tengok2!!! TARUS dapat...

Topik perbincangan adalah Cyber Cafe. Apa saya cakap pon saya tak ingat sangat... tapi yang
penting ialah dapat bercakap ngan Wardina Safiah Fadhlullah :P kekekekeke.

Kira ok la tu ye dok :D

ok. itu saja... jgn mare ye...

Selamat Hari Raya :D

13 comments:

ahj-sd2 said...

nasib baik aku pi mandi dulu.. kalau tak,aku le yang dapat cakap dengan wardina tue.. hua hua hua..
boleh jadikan hobi mamat..sebelum mandi,tepon MHI..boleh aa ko market nama ko..haha..nak kasi satu malaya kenal sama ko.. hua hua hua..

dLyn aZmi said...

hahahhahaha
alpyan kun...

lain kali tepon siaran kat US lak.. kem salam sama bf aku si tom welling tuh ;)

Ahmad Javanese said...

AHJ: Hehehehe. Aku dah pakat dah ngan Wardina tuu.... tunggu kau g mandi baru soh dia bukak talian :P

Dlyn: Tepon USA? Benkrap aku... :P Plan yg ko kasik kat aku tu pon bukan cover overseas call n sms :P hehehehe.

yaya|azura said...

alpian... ko call aku pon boley per.. aku pon glamer gak :P

Ahmad Javanese said...

yaya, kau mmg glamer.. tapi kau tak kasik aku nombor tepon kau lagik. kueng kueng kueng (pancing pancing :P)

dLyn aZmi said...

aku pun dh glemer gak pian di kalangan kanak2 & remaja... muahahahahah

Nabil said...

nombo yaya ada kat facebook la pian :D

Aini Razali said...

wardina memang lawa... talkative! keletahnya... bestnya dia tgh pregnant. den nie bila nak sangkut hah?

Aini Razali said...

ops lupe! wardina tu bayo den.. siti pun baya den.. lawa2 comei2 gitu... den ni nasib baik muko tak lawa kalo tak lamo dah den join akademi fantasia dolu2.... hahahahaaa..

yaya|azura said...

aiyakkks! tau aje nomorku di facebook. wahahahaha.. haa.. apa lagi .. silakan.. jgn segan2 .. tambahlah nasik tu.. :P

~ayoi~ said...

Kira kau dah masuk kategori "selebet"triti la ni? Whoooaaa. glemer...

Arin said...

alpian : happy birthday ! ko dah tua hari nih..selamat panjang umur, dimurahkan rezeki & dipermudahkan segala nya..

Ahmad Javanese said...

Dlyn: Ko mmg glamer. tapi kau tak buat rancangan TV. Tapi takpe, kalau dah buat kasik tau, nanti leh aku menempelkan suara aku... utk dapatkan glamer kali ke 2 bersama Naza Adlyn atau Dlyn Azmi atau Awek Tom Welling :P

Mat Nabil: Nombor Yaya ada kat Facebook? hahahaha!!! tapi takleh. bini aku dah cubit aku hari tu pasal percubaan pancing Yaya kat Blogspot :P hua hua hua!

Noraini: alaa... apo pulak tak lawo. kiro ok laaa muko ekau. hehehe. tapi takleh komen lobih2, nanti bin den cubit. :P Akademi fantasia? Toksah aa masuk situ, nanti kaalau menang, ponat nak kona nyanyi sano sini. Silap haribulan mesihi, tertangguk plak dosa2 xtra :P kekekekeke. Jadik psuedo ustad la pulak den :P

Yaya: Tambah nasik? Nasik apo itu? Tapi takpe. Nasik itu makanan ku!!!!!!

Ayoi Kereta Minyak RM6: Hahahaha! Aku pulak celebrity :P Aku berborak ngan celebrity yg cun ada la :P

Arin: Hahahaha! Terima tenkiu wahai Arin binti Jaapar :D Aku dah 31 sekarang. kira muda lagik la tuuuu :P Weh, kau pon dah 31 apo??? Tapi takpe. ko dah ada bisnes yang berjaya :D Alhamdulillaaah.

Related Posts with Thumbnails

Thanks for dropping by