Search The Web With Google

Custom Search
   



Alfian on Facebook | Create Your Badge

Menunggu Penalti

Aiyoo gazambo :) Saya rasa nanti ... LHDN akan kasik hantar itu denda sama saya. Ini semua kerana saya baru saja selesai buat e-filing saya semalam :) Lepas dah habis semua e-filing tu, dia tulis sapa hantar borang BE lepas 30 April BOLEH dikenakan penalti!

Harap2... BOLEH je la... tapi bukan 'AKAN' :D Sebab kalau ikut Malaysia BOLEH, patotnya mmg dikira macam dekat2 ngan TAK BOLEH la utk sesetengah benda tu :D hehehehe.

Anywayz, sekarang saya berada di Sabak Bernam. 'Singgah' sebentar di INSTITUT PERAKAUNAN NEGARA :D 'Tengok' orang training Flash 8 :D hehehehe. Nanti saya senang2, saya kasik tampal la gambar2 peserta kursus kat sini.

Okes... Tq tq kerna membaca

Assalaam aleykom WBT

2 comments:

Sazly Salfarina said...

aiyooo.. kene penalti kalau lambat. Kalau tara hantar langsung macam aku, berapa dia punye penalti plak?

Alfian_Troxion said...

tak tau la Sazly san desu. Watashi pon tatau berapa rate dia. Kalau dia kasik penalti 1 bulan gaji pon buleh tercabut anak tekak.

Tapi harap2 depa tada kasik penalti la. Mari sama2 doa.

Ko tara hantar ka??

Related Posts with Thumbnails

Thanks for dropping by