Search The Web With Google

Custom Search
   




Alfian on Facebook | Create Your Badge

GNC punya cheque dah nak clear :)

Assalaam aleykom WBT dan Salaam Sejahtera :)

Akhirnya, setelah LEBIH sebulan menunggu, akhirnya GNC, sarikat 'TeRsOhOr' dalam arena supplement dan vitamin2 artificial, telah mengotakan janjinya untuk refund duit saya sebanyak RM278.40 :) Sepertimana yang sedara2/sedari2 sekalian pernah terbaca (atau tidak) saya hari tu TER-beli Protein Powder brand GNC (Pro Performance 100% Whey Protein) yang diproses dalam keadaan yang tidak sesuai di-consume oleh orang2 Islam :)

Alhamdulillaah, walaupun lambat macam siput (:P), tapi dapat jugak akhirnya. Orang GNC kata 3 minggu, tapi nengok dah sebulan lebih sket. Tapi tak apa la... sebab dia orang pon takde la buat fuss banyak sangat.

Alhamdulillaah gak duit ni masuk, sebab akaun bank saya bulan ni dah agak 'cetek'... sebab bulan ni saya pindah rumah (so pakai belanja sket sana sini) dan jugak sebab hari tu balik ke Johor secara emergency. Tau2 je la harga minyak Pak Lah Amet Bedawi sekarang :) Atas jalan je dah berapa ratus (ntah2 dekat 1K kot :P).

Annywayz, glad all went ok and as usual, all praise be to da one and only God :D

Okes. Saya nak balik belajau ni. Mari mari marii!!!

(Tq 4 reading)

5 comments:

Nabil said...

kawal2 belanja mamat...kalo tak nnt lps cuti belaja semput karang ^_^

Ahmad Javanese said...

benda ni berlaku sebelum minyak naik :) lepas minyak naik ni mmg aku tak beli dah benda pepelik ni. :D

ahj-sd2 said...

betul mamat..
kena berbelanja cara berhemah..lepas rega minyak naik toksah nak belik benda pepelik lagi..aku pun sama,takashimaya tue aa benda pelik terakhir aku beli, i hope so :p ..sebab lepas habis belajar nak kena pikir/belanja buat "majlis" lagi..akakakaka :p

Nabil said...

takashimaya tu ape?

Ahmad Javanese said...

takashimaya tu adik beradik Kobe Tai dan Mia Sorvino.

Related Posts with Thumbnails

Thanks for dropping by